kontakt@zaufanytrener.pl | +48 506 506 935

Trening z piłkami

pilki

Zapisz

Ciekawy sposób dla osób chcących kompleksowo wzmocnić swoje ciało to właśnie trening z piłka lekarską. Ćwiczenia z piłką to świetna forma kształtowania siły i wytrzymałości siłowej. Piłki lekarskie pozwalają na bezpieczne rzuty i chwyty. Poprzez różnorodność wagową można ich używać na różnych poziomach zaawansowania, a także u osób w różnym wieku. Ćwiczenia te polegają na rzutach, pchnięciach i unoszeniach piłek. Jest ich bardzo dużo, więc nie musimy obawiać się, że trening nam się znudzi. Możemy stworzyć zestaw ćwiczeń z piłkami i zapełnić nim cały trening, lub mogą być tylko dodatkiem do treningu z innymi sprzętami.

Z racji tego, że rodzajów piłek mamy dużo dodam kilka słów o treningu z piłką fitness. Bardzo ważny jest fakt, że są odpowiednie i całkowicie bezpieczne dla kobiet w ciąży i po porodzie oraz dla osób starszych i bez przygotowania kondycyjnego. To forma ruchu dla każdego, zwłaszcza dla tych, którzy nie mogą brać udziału w klasycznych treningach wzmacniających ze względu na problemy z kręgosłupem.

Trening z piłkami to świetny wybór dla:

  • kobiet w ciąży lub po porodzie (piłka fitness);
  • osób borykających się z bólami kręgosłupa (piłka fitness);
  • osób, których trening wymaga urozmaicenia;